Members online1 498
English

 
 


Friends
No friends online


Offline TheAPERSON 

Vip Reporter

TheAPERSON

Guestbook

Friends

Trophies


ST0N3 - 2022-01-31 06:41
Big thank you for the help in Rebel Elite :) Hope everything's well at the Muse fan club! ;)



MyShady - 2017-07-14 01:22
Oh, & a mention in the new article on the front page (Sommers') lol



MyShady - 2017-07-14 01:00
For the love of God, just give it a miss for a season, please! lol



MyShady - 2017-07-14 00:52
Haha, it was 3 articles til a few hours ago (money's too tight to mention PR now gone)! Or 4, if you count being mentioned in the 'official news' one too :D But yeah im everywhere! Tbh, its been a tad annoying seeing myself everywhere i look, so i imagine others feel more strongly like that lol



Duffster - 2017-06-09 15:24
*Throw :D



Duffster - 2017-06-09 15:24
Be positive, you HAVE to score, so take he game to them & through caution to the wind, nothing to lose bar short-term pride. I remember this feeling of being a couple of goals down etc.. w/ Stratocasters. https://www.xperteleven.com/xpertdaily.aspx?DartID=2666&S=1&lang=EN



Duffster - 2017-06-09 15:09
Still much to be done, cheers mate, that's great going in the XCL, good luck w/ the second-leg.



Duffster - 2017-05-28 01:42
Don' kill hat vibe https://soundcloud.com/indie-curator/sets/10-on-10-0023



Duffster - 2017-05-28 01:41
Appreciated man, best of luck w/ UL this term, good competition, go do it.



MyShady - 2016-08-24 14:57
Thanks :)



Duffster - 2016-03-26 18:31
Nice one mate, team looks great, add a few more cheap youth with an SQ to sell between seasons and raise more econ. Good luck climbing the last couple of tiers.



Andreyi7 - 2016-03-20 15:56
I'm a romanian manager but I love to read your articles, they're so great and so are you. Great job. Cheers!



Clint_ - 2016-03-03 22:45
you are doing a great job ! keep it going :)



Clint_ - 2016-03-03 22:41
I promised a XD press to the guy that sold her back to me. And tbh its not quite everyday smth like that happens. Or at least not to me :P



Clint_ - 2016-03-03 22:37
oooh..XD :P



48-34 33-19 18-4 3-1


© Xpert Eleven AB 2003 - 2023